Erol Altaca Okulları

disiplin anlayışımız

 

  • EĞİTİMİN EN ÖNEMLİ HEDEFLERİNDEN BİRİ ÖĞRENCİNİN DIŞARIDAN BİR OTORİTENİN KONTROLÜ VE VE KORKUSU OLMAKSIZIN YAPTIĞI DAVRANIŞIN NEDENLERİNİ KAVRAYARAK BİRLİKTE YAŞADIĞI AKRANLARININ ÖZGÜRLÜK ALANINA MÜDAHALEDE BULUNMADAN DOĞRU DAVRANIŞLARI GERÇEKLEŞTİRME YETENEĞİ OLAN ÖZ DİSİPLİN GELİŞİMİNİ SAĞLAMAKTIR.
  • GERÇEK DİSİPLİN ÇOCUĞA KAYITSIZ VE ŞARTSIZ BİR SEVGİ VE GÜVENİN SAĞLANDIĞI BİR ORTAM İÇİNDE, ONUN HER DAVRANIŞININ MUTLAKA BİR SONUCU OLDUĞUNU GELİŞİM DÜZEYİNE UYGUN KURALLARLA KAVRATILMASIDIR.
  • OKULUMUZDA DİSİPLİN ANLAYIŞINA YÖNELİK BELİRLENMİŞ KURALLAR SİSTEMİ BULUNMAKTADIR. OKULUN İŞLEYİŞİ AKILCI BİR ŞEKİLDE YAPILANDIRILARAK GEREKTİĞİNDE KURAL SAPTAMA SÜRECİNE ÖĞRENCİLERİMİZ DE DAHİL EDİLMEKTEDİR. KURALLAR YAŞ VE GELİŞİM DÜZEYİNE GÖRE KONULARAK TEMEL KONULARA AİT OLANLARI ÖĞRENCİ VE VELİLERİMİZE EĞİTİM-ÖĞRETİM YILININ BAŞINDA TAM ANLAMIYLA AÇIKLANIR. 
  • ÇOCUKLARIMIZI DOĞRU DAVRANIŞA YÖNLENDİRMENİN EN ETKİN YOLUNUN KENDİSİNİ ÖRNEK ALACAK BİREYLERİN O DAVRANIŞLARI GÖSTEREBİLEN KİŞİLER OLMASIDIR. OKULUMUZDA DOĞRU DİSİPLİN ORTAMI ÖĞRETMENLERİMİZİN AÇIK VE DÜRÜST SERİNKANLI VE SAYGILI BİR ŞEKİLDE İLETİŞİM KURMASI İLE GERÇEKLEŞİR. 
  • DİSİPLİN YÖNETMELİĞİNDEKİ YAPTIRIM İLKELERİNİN UYGULAMASINDAKİ KARARLILIK VE TUTARLILIK TAKİBİ OKUL YÖNETİMİ VE DİSİPLİN KURULUMUZCA GERÇEKLEŞTİRİLMEKTEDİR.

Başarı sadece her gün uygulanan bir disiplindir. - Jim Rohn